Hizmet sunan işletmelerde (oteller) hizmet standartlarının yüksek olması ve sürekli daha da yukarılara yükseltilmesi işletmenin geleceğini yakından ilgilendiren bir konudur.Günümüz rekabet şartlarında, aşağı yukarı aynı mönülerin, aynı konseptlerin, aynı aktivite programlarının farklı otel işletmeleri tarafından yapılabileceği gerçeğini düşünürsek, farklılık yaratacak tek unsurun hizmet ve buna dayalı olarak çalışanlar olduğunu kabul etmemiz gerek.  Farklılık yaratmak için sahip oldukları en önemli unsuru çalışanları olarak gören oteller, çalışanlarının gelişimine yatırım yapan programları desteklemek durumundadırlar.
Bu sebeple; Harran Kaymakamlığı bünyesinde açılacak olan kursta, 20 kişiye usta öğretici tarafından uygulamalı eğitim verilecektir. Kayıt yaptırmak için lütfen 0542 738 88 14 numaralı hattan iletişime geçin.
 
Eğitmi yapılacak konu başlıkları aşağıdaki gibidir;
1.Hijyen Eğitimi
2-Etkin İletişim Eğitimi
3- Stres Yönetimi       
4- Motivasyon
5- Zaman Yönetimi
6-Müşteri İlişkileri Yönetimi
7- Kat hizmetleri
8- Servis Eğitimi
9-Havuz ve Sauna Eğitimi